Friss topikok

Séta Míjasban

2009.07.07. 18:25 | Házmester | Szólj hozzá!

Fölfele a butiksoron mentünk. Butikba be, butikból ki, fotózás, butikba be...
Aztán már csak fotózás. Az utolsó butikra is csak visszanéztem, két kattintás között. Egy gyönyörű spanyol lány ült egy széken, az árura ügyelve. Gondoltam visszafele is erre kéne jönni, jobban megnézni, rámosolyogni. Fentebb egy gyönyörű pillangót fotóztunk, gyönyörű kilátást, bezárt templomot. Lefele jó irányba indultunk, már készültem, hogy merre kell nézni. Léptem egyet, léptem kettőt, és a lány székén egy öreg néni tűrte a nyári hőt. Talán tudta miért néztem oda, és miért fordultam el olyan gyorsan.

A bejegyzés trackback címe:

https://ttfw.blog.hu/api/trackback/id/tr441232458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása