Friss topikok

Vágjuk?

2009.03.02. 23:36 | Uluru | Szólj hozzá!

-Vágjuk?
-Nem tudom...
-Döntsön! Ön szerint hányan várnak még...?!
-Nem tudom...
-Akkor vágom...
-Várjon!
-Mire? Mondom, sietni kell!
-Akkor...
-Utolsó lehetősége...
-Akkor.....igen?...?
-Ezt kérdezi? Mert akkor szerintem igen.
-Nehogy már maga döntsön helyettem, basszameg....ó basszameg! BASSZAMEG!
-Ne üvöltözzön, még elijeszti a pácienseket!
-Elnézést, csak tudja nehéz döntés ez, ha az ember bal karjáról van szó...Tudom a jobb, az csak jobb...hahaaa...de mégis a bal....az olyan egyedi, nem sok mindenki mondhatja el magáról, hogy "Két bal kezem van!". Nekem csak egy...ezért is féltem ennyire...De mégis mindenki levágatja, ráadásul ennyi pénzért...Most jut eszembe, lehet nincs is nálam elég...
-Nem baj, Önnek ingyen csinálom! Csak döntse már el, mert  várnak a fizető vendégek!
-Ingyen?! Engem Maga nem ver át! Még, hogy ingyen! No nézzenek oda! Eljön az ember ide, lejárja a lábát, mire eljutok ide a kocsimtól... le akarom vágatni a bal kezem, azt gondolja megbolondultam???!!! De engem nem ver át! Nem! Ingyen...nevetséges....!!!
-Akkor?
-Vágja!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ttfw.blog.hu/api/trackback/id/tr98976627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása