Friss topikok

Emlékére

2009.02.21. 17:39 | Házmester | Szólj hozzá!

-Jó napot kívánok! Piripócsi Béla vagyok.
-Jó napot! Özvegy Hunyadi Andrásné.
-Őszinte részvétem.
-Tessék?
-Őszinte részvétem a férje miatt.
-Ó, értem, régen történt, hagyja csak.
-Rendben, csak gondoltam mégis megemlítem a dolgot, hiszen mélyen érinthette, és szereti ha néha eszébe jut, ezért tette bele a nevébe hogy özvegy. Egyesek gyászképp, egyesek a boldog pillanat emlékére használják az előtagot. Távol álljon tőlem, hogy állást foglaljak ez ügyben, de remélem segítettem felidézni az emléket.
-Öh. Nem vagyok biztos benne hogy ezzel jót tett velem. De kérem, térjünk a tárgyra!

A bejegyzés trackback címe:

https://ttfw.blog.hu/api/trackback/id/tr94956885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása